12.18.2008

LaNgKaWi 06/12/2008






nie saja2 jejln langkawi. masa balik raya haji kat kg...sepupu ajak g beli barng2 pingan mangkuk ...aku join jejln bawa anak2 ......dah lama pun tak p langkawi...letih la jugakkan sebab ..betolak dr KL jumaat mlm smpi kg pg sabtu...pas2 siap2 semua dah g KuALa PeRLis fery awal smpi awal skit langkawikan....siap2 dah boking kete takut nnti sampai langkawi baru nak cri kete sewa.. dah ramai g ambik la wish...pjang skit ramai leh naik..














Bandar Besejarah..










aku suka bercuti..nie...bawa keluarga n anak..jalan2 ...tu anak buah aku NURUL IZZAH n Mak ....

CowBoy Town..A-Famosa





















nie masa dinner Nestle 22/11/2008

IqBal Yg SuKa Main..










nie nak jadi pelumba F1..
pilot pun nak jadi jugak.....hemm.....

ngan doremon pun dia nak jugak kawan....

Iqbal















cian...hero dah skit...nie anak aku kena masuk wad ..punca nya mula2 dr demam biasa..belarutan muntah2 yg kerap..kena x-ray baru dpt tahu anak aku di jangkiti kuman pada paru...... selama 8 hari...dok hpital.. kena injet antibiotik...nie hari pertama iqbal di hopital... hari ke2-pun letih jerrr...hari ke 3 dia dah ada adik2 angkat yg cute qaisara n bella..dan hari2 seterusnya..sampai la boleh keluar...dah cam tak sakit ..kat tangan tu dah 4 kali cucu jarum...tak nagis...

RaYa 2008










haa nie aku nak pekenalkan keluarga aku...yg macho tu laki aku la ...hafiz...anak sulong 2 thun 6 bulan Iqbal Hariz n yg No 2 Dany Hafiy...baru 3 bulan....nie masa hari raya puasa 2008....



KuRsUs.. NAza Hotel In Penang








hai !!! nie masa aku g kursus kat penang...masa nie aku dah 7 bulan ngandungkan anak No 2.


yg sorg lgi tu ibu ngandung jugak ..nie bilik yg kami nginap kat hotel naza tu...ok bilik selesa la ..makanan pun sedap..
tengok tu bukan main kusyuk memilih makanan semuanya nak ambik....maklum la mkn utk 2 org...hihihi