9.28.2012

NAN-H.A






n3 aku sebenarnye nak cita pasal susu dpt free nie...untung nyer anak2 aku selama nie dpt merasa susu yg mahal n free lak tu...selama 1 tahun...kenapa 1 tahun jer dpt..sebb mmg Nestle bg kontrak utk stafnya dpt free cuba 1 thun...tu pun syukur alhamdulillah dah bg aku...sebb sejak ade iqbal mmg susu ni la dia minum...pas2 dany..pas2 skrg nie turn Hasya lak....anak gurl aku nie....sebulan diperuntukan sebyk 6 tin...yg guna pun dlm 3 tin jer sebuln..tu pun aku pki utk kat taska ja...yg 3 tin lain KIV la bln dpn lak...sebb Hasya masih nyusu bdn lg...Nasib lak tu..susu nie tk pernah bg masalah kpd anak2 aku..kira sesuai la...ade yg mimum nie jdi kembung selalu cirit-birit la..sembelit la...tp bg aku 3 org dh anak aku minum susu NAN semua ok...tngok kesesuaian bby la tk semua bby sama n boleh terimakan...

bestkan...lepas nie lak..Hasya 6 bln tmbah lak mkanan tmbahan..nestum lak..dpt free jugak....ecely boleh pilih nak susu aper pun yg pasti mmg keluaran Nestle saja..nestum pun boleh pilih nak perisa aper.... pas2 tiap2 bln papa kena la g colex kat HQ ofis kat Damansara nunnnn...Thanks Nestle...

9.27.2012

imback...

assalamualaikum....
perhhhh berhabuh...
berkarat...
menanah....
dll...
tengok la lama mana pulak leh bertahan nie....kalu rajin...ye....
..:):):):):):)