3.31.2009

SukaRia Ceria Astro Ceria


macam2 permianan ada...

MyEm0.Com

MyEm0.Com
budak2 suka la ada mat kacau ada geng bas sekolah kapten boleh pun ada..

tengok budak nie 2 beradik bapaknya batkan dia org jadi upin & ipin




MyEm0.Com


ada pertandingan kostum yg di perbuat dari barang2 terbuang n apa saja...





MyEm0.Com

nie hari ahad lepas..g Suka Ria Astro ceria dekat Bukit kiara...

MyEm0.Com
MyEm0.Com






3.30.2009



lama tak berdating berdua nie...selalu n anak2 nie hari sabtu tinggal sekejap anak2 dekat taska ...


MyEm0.ComMyEm0.Com

3.26.2009



Mydin USJ...



letih main adik n abg long tidur dlm kete ontheway blik..



3.17.2009

kerjakan jagung

sedap nie....




Buletin Kelab MA


nie pic utk buletin kelab MA...

3.16.2009

2 2 2 PJ





Tengok tu kak su dengan seleranya dia mkn...


otak2 pun kejap jer letak 6 bkul habis semua...












semlm g lepak minum kat kedai mamak 2 2 2 kat PJ tmpat tu mmg glamor...tiap2 mlm mmg penuh,ramai org...oder pun cepat smpai..nie menu yg aku suka..milo tabur...

makanan kat situ ok sedap2 antaranya nasi lemak dia otak2
dll....

kumpulan sepah pun ada lepak sana.tapi tak smpt nak bergambar sebb dia org pun tengah mkn ...

majlis kenduri kawin abas n ana


nie nak p rumah kenduri yg seterusnya ....iqbal nak main2 dulu...





majlis kawin abas & ana.. semoga kalian berbahagia ke akhir hayat...AMIN.....


3.13.2009

Phone Baru..




mlm semlm lepas g chekup dany ..aku n hubby g Mines.. saja nak g tengok hpone..cadang2 mmg nak beli sebb hubby aku hphone ilang...



nie pic dr camera phone baru lerrr.....hihihi










niela hphone baru,last2 aku yg beli..sebb teste suami aku hpone lain ..so aku la yg punya..hihihi....