11.22.2012

Crepe Lg...





Master Chef nyer nie...aku nie tukang sibuk je...

Utk MAHA






Persiapan untuk jualan di Teknokafe MAHA 2012..di kendalikan org Pusat MA..

kursus


1 kursus jer aku g thun nie...hehehe jdi ler...

11.19.2012

Lyn jer


ade oven kita smpn je...pakai nie pulak...kehkehkeh...
nipis2 daging aku...hahahaha

pusing2 nie jugak dia nak

Jiran lama aku nasihatkan beli beg mahal utk anak tak per...tahan lasak..sebb budak2 nit tk reti nak jaga beg pun...byk lg pesanan2 lain..so pening pala jugak anak nak naik sek rendah nie..macam2 kena beli....hemmmm....hijau iqbal punya n botol air nye...dany biru..thun depan Iqbal sek renah Dany Tadika ...
2 tmpat p jln cri beg sek..yg nie jugak yg dia nak...jj ioi p jj equin p last pakson...


lyn jer la..iqbal punya berjam2 bukan pilih beg pilih mainan yg lama kan main...dany gak bagus..tk kisah pun tk beli mainan..

11.14.2012

Durian Crepe



nie ha dok femossss n glemosss..skrg nie....
nk rasa g la sini ....

nie sape yg bby



hisssss..tengok nie...saper yg bby nyer...nie baru abg ngah jer..kalu n abg long same masuk...mau adik mmg dah kat luar nie...ada la yg perpenyek nnti.....apakyer kaki pun ade...lantk ler labu.....



3 beradik






 nie sape ye bantal pink nie..adik tk dpt bantal pun..abg ngah kain main nyenyak...

yg nie tk leh p..remote astro celah ketiak....

Hadiah

Hadiah Pemberiaan...dr mak long, mami yana, geng nestle, mak dak, kwn papa, mak long semenyih..n ade yg bagi duit( duit dh selmt msuk bank) duit raya lum cpur lg nie.....alhamdulillah rezeki Hasya...yg dh buka dr kampung pun ade...dh tk smpt nk ambik pic..dah pakai pun....selalu yer cam nie la...dah biasa kalu ade org memberi aku menerima..dah kalu ade sape2 kenalan  yg ade kelahiran baru aku akan bg jugak.... rezeki tu ade..bkn nk ckp aper la..ade tu yg kita bg dia tak bagi kita balik pun...kita pun bukan mintak balas..cuma kalu boleh dh jengok pun tk per la kan..ni ade yg tk dtg pun ye la semua org bz..sape tk bz..tp tkkan tk de msa langungkan...nampak sangat ler..........

11.08.2012

Masuk Hutan MARDI..

Masuk Hutan Aktiviti Riadah..meghayati keindahan alam semula jadi...
 ..lepas tu dijamu mkn Durian..tk dok la pulak pic duriannyer.....
hehehe
nie dah penat seh..mls dah nak posaing2 byk2 ..
p/s  gomoknye aku

Mkn Lg



Jamuan utk Staf yg Berpencen...Majlis nei bat kat Bengkel Fabrikasi MA01..
lyn je jer..Nasi Beriani Ghazal Le..B.B.Bangi...

11.07.2012

Bubur



Bubur Kacang Bersama Durian...yumm lazatnyer..minum ptg dengan geng2 opis...




11.06.2012

Dany & Hasya

Saya dengan adik saya dalam kereta..2 2 belum mandi...otw nak ke taska...pegang kuat2 adik takut tergolek....

tangkap ikan







 ikan puyu ikan haruan ikan keli...sepat ...


wahhh bahagia semua..tambah iqbal mmg syok la...dany tu dok tepi petak ja...ko org tak tau mama ko dulu kecik2 sampai kena ligan n atok wan...hahaha..mau sangat la kalu kena suh p petak tanam padi ka nyulam ka....tambah2 kalu ada kebokta ..lg byk ikan dpt...sebb boleh main keleboq....hahahahahahah.....

11.05.2012

Hari Utk Iqbal jerr...


 Nie lepas turun dari pentas...

 bukan dok diam berdiri ..mcam2 gaya dia bat..


 siap lambai2 lgi masa perarakan ke pentas


gambar kat belakang tu cian ...3,4 kali jatuh..tak lekat betul..tengah anak2 bat persembahan terbalik lak...
nie masa nk pegi la...siap pesan keronsang cikgu suh bawa 2..1 utk pakai kat kain pelekat..sampai tertinggal kain pelekatnya kat sana...