3.23.2011

apa2 ajer..

apa aku nk taip yer..apa2 ajer la yg terlintas difikiran ku...dah lama tk berblog2 nie....bukan per..nk buka blog pun lembab,,,tu yg mls nk update selalu...hri nie kira rajin la jugak...hihi..lg 1 sebb ..aku dah bergiat balik dlam pembacaan NOVEL n kumpul NOVEL...tu sebb bz sama nak update blog nie...org kata dah beranak pinak bat pe r lgi nak bca novel2 nie...bg aku peduli apa dah bercucu pun kalu akunya suka la nak baca kan..dah aku suka...ada org ckp nnti smpt ker nak uruskan rumah tanga..apernya tak smpatnya...dah siap keja2 semua baca la.ada lak ckp ..baca la buku yg berfaedah skit..nie zaman2 anak2 dara jer..ada lak kira cam tu...sapa ckp aku bac abuku tk de faedah..ade la..1. dlm novel tu ada unsur nasihat...kelakar buat kita gembira bila baca..ilang kejap tension2 yg serabut dlm kelapa..2.ada juga minat nak membaca..tk kira la majalah ker surat kabar ker komik ker...jnji minat membaca..dlm ilmu jugak kan..biar la ..org nak ckp per..bukn aku beli guna duit dia org pun...duit aku...suka suki aku la..bersambung .............bila2 aku free lg..