4.30.2009

Ibu Aya & Dany


nie mlm kemarin .. aku tinggalkan dany n ibu aya kejap.. sebab nak p klinik nak ambik ubat abg long nya demam...leh katakan tiap2 bulan demam..berganti2.Kejap papa pas2 adik lak..ye la ..sakit nak dtg bkn bleh dithan2kan tp tu la cian la anak2 aku tu..katanya ibu ateh taska iqbal demam start ptg.. dah bg ubat ok la skit ..tapi diam jer tak bermaya.. tapi time aku p abik ehhhh bkn main senggeh plak suka.. dah baik ke demamnya...tapi kjap jer sebb baru mkn ubat ok la jap kan ..pas2 mlm la dtg blik panas ..tu yg cpt2 bwa p klinik. Takut sebb iqbal dia biasa jadi smpai dok diam terketar2 bdn..tu la mintak tolong ibu aya jaga dany ... cian pulak nak bawa sebb mmg time tu dany dah nak tidur....nie la bila aku blik nak ambik dany.. tengok2 bukan anak yg tertidur n ibu sama yg tidur... aku biar la kejap balik umah dulu buka pintu siapkan tmpt tidur dulu.. p ambik .. ibu aya tak sedar pun...esok pg ibu aya tanya kul berapa abik dany.. dia sendiri tertidur sampai pg kat situ..kehkehkeh...... apa2 pun tq ibu aya jaga dany... mmg ibu aya sayang sungguh n dany sebenarnya..sebb ibu lum ada anak laki.. tak per yer sabar yerr ....sayang dany cukp la..hehehe... bukan sekali nie jer aku hantar dany umah ibu aya dah byk x kalu aku ada hal2 pting...ibu nak aje jaga dany tu pun kalu ibu aya tak kemana2 la...kak aqis n kak aisah suka main n dany.. dia org ckp dany baik..

4.27.2009

Nur Imanina Damia...




Nie la wajah2 Damia hari ke 3...semlm aku g umah member aku kat putrajaya....alhamdulillah.. selamat melahirkan bby yg comel nie..... cian dengar wawa cita ...kedudukan anak songsang... jahitnya panjang...... nak baring susah nak tidur pun sakit2... tu la bila bersalin bedah nie sakit lain ..normal pun sakit rasa lain plak...apa2 pun nie la anugerah kita yg tak ternilai...ilang rasa skit perit bila lihat wajah anak kan....... Taniah Buat TEH & WAWA...


MyEm0.Com MyEm0.Com MyEm0.Com

RoJaK BuAh...



yumyum.. mingu nie menu rojak buah pulak...masih terasa kembang pipi hihihi.......byk lg pic... lyn...kuah rojak yg di bat oleh cik ju mmg sedap... lak tu pedas.....lepas nie nampak gayanya mmg kena bat lg lerr...ada kuih di bat oleh ibu aya.nanas n betik aku sponser.. tu pun aku dpt free.....hihi... tengok tu cik Su n cik Ju dia org la yg kupas semua tak sabar nak mkn..aku tukang mkn n ambik gambar jer... hehehe.. pic aku tak de la sebb keje di belakang tadbir.....
Dany gumbira.. bg mian pingan patah dia ketuk2..hehe nak bg dok diam la tu ,..kalu tak nak suh org dukung jer...suh abg long dia main.. tak leh harap dia lak yg sibuk rampas adik nya ...

MyEm0.Com MyEm0.Com

4.21.2009

LoYaT


nie OTWay nak p Loyat.. papa nak beli brg2 kumputer.... tak lama pun kejap jer.. beli2 brg2 yg di cari terus blik.. sebb anak2 dah ngantus .... lg pun ada mkn2 kat pangkin.. hihihihi...


MyEm0.Com MyEm0.ComMyEm0.Com

Mlm Minggu..




nie2 la aktiviti tiap2 mlm mingu aku n jiran2 mesti ada bat mkn2 kat pangkin.... kalu masing2 tak keluar ke mana2 la kalu keluar pun mlm mesti ada jugak bat mkn2 ringan..nie pun ala kadar jer.....ikut la sapa nak bawa apa pun .. aku biasa la selalu buah tembikai la... so pilih yg senang jer la.hehehe..... tak de pic tembikai dah habis ... nie jer la sempat pun ambik... ada byk lg menu lain.. laksa menu utama, tiramisu,gula2 cuma utk anak2,


kalu tak bat siang , mlm mesti ada jugak leh katakan kalu hari sbtu ahad jer mesti ada yg bat mkn2 tak pun minum petang time balik keje.. mesti ada jiran2 yg keluar kat pangkin tu lepak2...

4.16.2009

Pg Pg yg Ceria..

MyEm0.Comnie saja jer pg tadi.. aku nak p hantar taska..bagusnya dok melayan lagu dlm kete.. aku pun pun suka jer tengok dia. saja snap la 3,4 pic ...
nak bat lirik lagu la ...'' di pg yg ceria anakku yg manja, melihat wajah mu yg tersenyum manis..'' bla bla ...lupa lirik yg seterusnya...

MyEm0.Com

MyEm0.Comkeh keh mama bat lawak la tu pasal dany sengeh2...hehehe


4.10.2009

Tomato .......


nie bos kak ju kasi ..dia baru balik dr cameron ...tak tahu nama tomato jenis per....mkn jer tau...hehe

MyEm0.Com MyEm0.com MyEm0.com


glitter-graphics.com

4.07.2009

iqbal & moto bike







tengok tu dah pandai nak lumba moto...
macam pro jer....lak...hehehe....

MyEm0.comMyEm0.com