4.30.2009

Ibu Aya & Dany


nie mlm kemarin .. aku tinggalkan dany n ibu aya kejap.. sebab nak p klinik nak ambik ubat abg long nya demam...leh katakan tiap2 bulan demam..berganti2.Kejap papa pas2 adik lak..ye la ..sakit nak dtg bkn bleh dithan2kan tp tu la cian la anak2 aku tu..katanya ibu ateh taska iqbal demam start ptg.. dah bg ubat ok la skit ..tapi diam jer tak bermaya.. tapi time aku p abik ehhhh bkn main senggeh plak suka.. dah baik ke demamnya...tapi kjap jer sebb baru mkn ubat ok la jap kan ..pas2 mlm la dtg blik panas ..tu yg cpt2 bwa p klinik. Takut sebb iqbal dia biasa jadi smpai dok diam terketar2 bdn..tu la mintak tolong ibu aya jaga dany ... cian pulak nak bawa sebb mmg time tu dany dah nak tidur....nie la bila aku blik nak ambik dany.. tengok2 bukan anak yg tertidur n ibu sama yg tidur... aku biar la kejap balik umah dulu buka pintu siapkan tmpt tidur dulu.. p ambik .. ibu aya tak sedar pun...esok pg ibu aya tanya kul berapa abik dany.. dia sendiri tertidur sampai pg kat situ..kehkehkeh...... apa2 pun tq ibu aya jaga dany... mmg ibu aya sayang sungguh n dany sebenarnya..sebb ibu lum ada anak laki.. tak per yer sabar yerr ....sayang dany cukp la..hehehe... bukan sekali nie jer aku hantar dany umah ibu aya dah byk x kalu aku ada hal2 pting...ibu nak aje jaga dany tu pun kalu ibu aya tak kemana2 la...kak aqis n kak aisah suka main n dany.. dia org ckp dany baik..

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker