6.28.2011

Tangkap 1

dpt tangkap 1



mula pk2 jugak ipad ker galaxy ker last2 ...Galaxy la..Rega sama jer mana2 pun dlm pasaran sekarng nie...bjar tk hbis lg mengodamnya jnji leh wifi n 3G.....lyan jer la.......

6.27.2011

bOLiNg antara Pusat2 (MARDI)


Gaya jer lebih.. baling mana2 jer peginyer...bedal jer la..jnji kena.....


hisss..kacau daun tul la bayang2 hantu kt belakang tu.. nak posing n pengantin bru nie....

dok pik nie ..ramai yg teror2 nie.... tk de maknanyer nk menang....


tengok semangat yer....geng2 MA wakil Pusat MA..tengok yg tk pernah main pun ..turun jugak...tu pun ok leh main...ganas gitu kak kak shimah....tengok bola pun dah pegang tk sabar nk baling dah tu.........baju semua dah MERAH Menyala...pasukan lelaki Taniah la menang jugak...Pasukan pompuan tak tau la dpt no berapa..sebb dah hbis terus balik tk tungu dah lewat...esok nk keje lak....




Cam ner nie...

hisss..cam ner yek..nk bat.. dlm tk di sangka2 nie... semlm Persatuan Penduduk LEP 1@ Paragon ada kan Mesyuarat untk lantik Ketua n AJK yg seangkatan dgn nya la... nama aku lak ada di senaraikan jugak....cam ner nak bat keje nie.. aku seblum nie tak nah bat lg keje2 serius cam nie.............kalu tolong kat belakang tabir tk perla....boleh la biasa la tu....nie di lantik


Sebagai Penolong Setiausaha..........(aduh)aku tak berapa mahir dlm bab2 cam gini.. kalu nk tolong2 kat luar leh la tk de nama pun tk per.. takut tk dpt beri commitment yg memuaskan jer nnti......tp kan kankan kankan terpaksa ku rela jua tolong jer la apa yg patut n mampu...... dah ade nama dah di senaraikan fb komuniti...coba la dulu .........harap2 tk de la masalah...ramai la yg membantu... En Hafiz (suami ku)la selaku ketua Block n AJK Biro Sukan ......tk per la dia biasa dah n suka keje2 cam gini....

6.24.2011

Semlm Hari Senggal Bat Aku

Al kisahnyerr.......Semlm lerr punya pasal.. aper kes entah yer...aku jdi Sengal & lebih tepat blurrr...tahap lupa ya amat......boleh ker cam tu....ye la kot... berangan sama kot....bos ckp lain aku bat lain....dlm dok ckp n bos tu la aku leh lak tk perasan.....telinga dengar bos suh bat cam tu cam nie... tpi apa dah aku buat nie..... 3 kesalahan dlm msa 1 hari aku bat.... aper kes...ce citer ce citer......mula2 suh bat GL..aku leh dok mengelamun ..jwp kat bos ok...pas2 lupa ...tgh bos taya cam ner... aku jwp ....ahhh ngucap ler kejap .....terus g bat....seblum tu dah nak bat..tpi staf yg nak bat tu tk de ..tu yg aku lupa terus.....ok la dah siap semua bg bos dah setel la......kali ke 2 lak...bos bg le keje suh menaip ...skit jer pun ...mmg keje aku hari2 dah tu.... dah siap nak hantar nie n mesti cek dulu ejaan yg mula2...ok la n yakin nie tk salah.... rupanya ade lg yg salah...bos cakp tiap kat columns 21 dah dengar dah mmg bos ckp 21..aku leh taip la kat column 41 ade ker patut terus send emial bos... tu la yg aku bat salah... pas2 bos ckp (hari nie dah mkn ke belum...berangan n nada yg gurau la kot... tk de lak dia cam tinggi suara) Takut kena marah...aku pun jawap la.. entah la Hj apa la yg saya bat nie .....Mitak maaf la Hj saya betulkan balik k..Setel .. dah petang nie nak balik dah kul 5.00 ada last nie keje menaip nie.. masukkan nama staf dlm table... ok kalut nk balik dah ckup time... Hj ckp ok siapkan saya nak p Smbyg sat....ok la aku pun terus kan keje2....tunggu nie sampai Hj balik suh bos chek tengok kot2 ada salah lg..betul tekaan aku ade.....his his his his...nie mula2 dah salah nama ccw n ccs...(Hj kata hisssssssssssss) bos senyum jer n geleng2 kepala sambil tunduk pki stokin) bos marah ker camtu...aku nie jiwa jambu skit...kalu bos tinngikan sora baru aku rasa bos marah.. kalu bos ckp biasa2 n nada gurau2 aku rasa bos tk marah... tpi mesti bos ckp aku cuaikan....keje sikit n mudah cam tu pun aku leh alpa.....(ko org pernah tk kena marah n bos) sebb mmg aku nie kira bernasib baik la...semua bos2 yg pernah aku keje tk nak marah aku n suara tinggi... kena tegur ade la..tpi dulu2 la...nie bos aku yg ke-5 .....aper la aku nie ...dah nampak situ ccs bos tulis....aku mskkan ccw....berangan la tu menaip....last2 hj betulkan sendiri... mmg nasib tk baik utk aku.. selalu mmg akan aku check dulu tengok apa yg tak betul..sekali salah tak per la... nie dlm masa 1 hari 3 kesalahan aku bat... aper kene nie... aper kes...nasib la bos bukan jenis yg suka marah tak tentu hala...riak muka pun tak ganas....tapi w/pun bos aku tak marah.. tpi aku tak puas ati la ..naper sampai cam tu sekali aku bat .....mmg la kalu sekali bos tk de la marahkan....paham la dia pun bukan semua keje leh sempurna...tpi nie aku 3 x 3 x 3 x xxxxx(untung aku dpt bos cam nie tk de mood suke2 marah staf dia)tpi hri nie..aku nak pastikan... tk nak cuai dah..kalu tk mmg aku kena p bat terapi tenangkan jiwa nie....hehehehehehehehehe..............................

No yg ker 96 &97




Semlm kan bru msuk gaji..heheh 2 nie aku sambar dulu ler... utk tmbah koleksi aku....sekurang2nya tiap2 bulan pasti akan ku beli 1 buah paling skit la......bila nak baca?nanti ler... masih ada lg 3 lum baca lagi...semua tajuk2 baru... tiap2 bulan Kaki NOvel akan keluar kan Novel2 yg terkini...mmg best la.....Buku Prima..Js FFaker n byk lg la...jom la join kalu berminat.....

6.23.2011

Luahan Perasaan yg Perasan nie...

Payahkan pompuan nie suka main n hati dah perasaan...besebor gasenyer....debor nie..debor.... aper la yg aku merepak nie.. saja jer.. sejak 2 ,3 hri nie mudah lak terasa ati....entah ler.. cam ner yek nk terangkan....kalu la ko org kan..kan..kan....kwn keluar tk ajak kan (cth kwn baik nie ).. mesti ko org terasa tak? ke ko org tk kisah..lantak la tk nak ajak aku sudah.. cam tu ker ko org ckp.....hehehe... ada aku kesah..mula pk gak cam tu..... kan...tpi tu la kan cam budak kecik jer suke merajuk2 dah tua2 bangka pun.....kahkahkahkahkah....tpikan kejap jer merajuk pun...pas2 dah baik dah....sepontan jer ..kejap leh merajuk kejap dah baik pas2 ketawa lak kuat2...kelakar lak...hehehehehe....tpi mula2 sedih la jugak...dah.....poyo jer aku nie kan tu pun nk cita...mesti ko org cakp tu pun nk cita ker dlm blog bat malu org jer kan....saja nk bg penuh blog aku..

(ada aku kesah)

KeBaS..LiPaS..KiPaS..hehehe

apa yg kena kebas ..kena kebas brg ker per nie? kebas tangan ler(poyoo jer)...hehehe cam nie. citenya.. semlm ptg... kat opis la...tangan kanan aku rasa kebas..yg heranya kebas tu terasa dri siku sampai ke pegelangan tangan jer.. tmpt tu jer rasa kebas pun... kanan sejuk kiri panas... tk nah jdi seumur hidup aku nie... aku dok rasa cam nak lumpuh dah sebelah tangan nie... g bilik member ada la minyak urut mustika tu... tuang terus urut2 la konon2nya...tk juga rasa pa per.. tpi jri2 leh la gerak2....cubit pun tk skit..ahh sudah per nak bat nie.....tk per ... kot kuat sangat ekon bilik aku nie (salahkan ekon lak)... balik drive tk yah pki ekon ...buka jer cermin kete... kasi panas .....smpai umah rasa lg kebas2 tu tk nk ilang... aper nk bat nie... takut gak ....last2 aku nk bat senaman la skit... senaman basuh kete.......mula la operasi basuh kete aku tu... dah mmg kete tu nampak tk sedap jer memandang.... sampai la sudah tak nk lyn pk tangan tu kebas ke tak....hayun -hayun punya hayun ......siap semua.. aku msuk msk utk mkn mlm pulak...nk senaman tangan nie kan.... byk la guna tangan bat keje2 umah per yg patut.. mmg pun hri2 keje umah tu aku yg dok bat w/pun tk sakit tangan........lama2 dah mlm terus ok... tk de dah rasa kebas2 ..uhhhhh leganya.......Syukur padaNya...

6.21.2011

Bukit Merah

pic main air tk byk ..sebb mls nk bawa msuk camera.. simpan semua dlm loker yg di sediakan...kalu bawa nk jln2 tmpt lain susah ler.. nk de org nk tolong jagakan..anak2 nak lalu tmpt laluan air jer semua..so nie 2 jer yg ada..mula2 msuk trus terjun iqbalnya...adik pun tk sabar jugak...




nie dri jauh jer la pic Org Utan...nie bby Org Utan umur tk ingat dah berapa bln tpi yg tau .masa dilahirkan maknya matti..cian kan..susu pki susu fomular la...dlm tu jntn n betina...pki pempes tau...

adik iparku n sepupunya..












tunggu nak naik bot nie.. mana lerr tk nampak2








dh smpi kat Taman Temanya.. baru jer berkira2 nak membeli tiket bapok eh...mahalnya sekarng..dulu la masa aku ber cintan cintu baru jer berbelas2 hinggit... mak i tengok reganya... nk msuk ambik semua pakej adult jer dah RM66.00...+ -+-+- dah berapakan...pas2 dah bli tiket berbagai dah... msuk dlm lak..ada la jumpa org2 kat dlm tu ..borak2 nya borak..baru la tau kalu sapa2 yg menginap di hotel dpt potongan rega RM 50 semula leh masuk....dah terlambat tau..nk bat gena..biar jer la...lg pun dah ptg nk sedapkan ati jer..pda hal hiss gerammmmnya........napa la org jual tiket tu tak ckp...cer cita cer cita....hammmmmm pk pk dulu..so punya pk ambik 2 jer g Pulau Org Utan & msuk Mandi Manda jer.. sebb nya iqbal dah semangat pki s/sut dah tk sabar.....









selesai kenduri ptg bertolak ke bukit merah pulak bermlm di sana....
nie pg 12/06/2011...mesti pelikkan..naper semua pic kebykkan ada lebih kurang same jer dpn nama hotel jer..sebb mls nk g posing2 cri tmpt lain.. dok jer la situ ambik pic byk...cam2 gaya.. lyn jer...


Majlis persandingan Sepupu Hubby Taiping Perak


sabtu lepas 11/06/2011 aku sekeluarga bertolak ke taiping ..meghadiri majlis persandingan sepupu suami ..kul 9 dri umah..sampai sana dlm kul 12 tgh.kira oriat la..smpai time mkn..mmg bertolak dri umah perut kosong..anak2 pun mkn jajan jer ..mls tk behenti singgah takut smpai lambat lak nnti..lyn jer...pic2 nie...


nie sebahagian jer... ahli keluarga yg ade...
yg lain mls nak bergambar...


nie ibu n ayah pengantin perempuannya...