6.24.2011

Semlm Hari Senggal Bat Aku

Al kisahnyerr.......Semlm lerr punya pasal.. aper kes entah yer...aku jdi Sengal & lebih tepat blurrr...tahap lupa ya amat......boleh ker cam tu....ye la kot... berangan sama kot....bos ckp lain aku bat lain....dlm dok ckp n bos tu la aku leh lak tk perasan.....telinga dengar bos suh bat cam tu cam nie... tpi apa dah aku buat nie..... 3 kesalahan dlm msa 1 hari aku bat.... aper kes...ce citer ce citer......mula2 suh bat GL..aku leh dok mengelamun ..jwp kat bos ok...pas2 lupa ...tgh bos taya cam ner... aku jwp ....ahhh ngucap ler kejap .....terus g bat....seblum tu dah nak bat..tpi staf yg nak bat tu tk de ..tu yg aku lupa terus.....ok la dah siap semua bg bos dah setel la......kali ke 2 lak...bos bg le keje suh menaip ...skit jer pun ...mmg keje aku hari2 dah tu.... dah siap nak hantar nie n mesti cek dulu ejaan yg mula2...ok la n yakin nie tk salah.... rupanya ade lg yg salah...bos cakp tiap kat columns 21 dah dengar dah mmg bos ckp 21..aku leh taip la kat column 41 ade ker patut terus send emial bos... tu la yg aku bat salah... pas2 bos ckp (hari nie dah mkn ke belum...berangan n nada yg gurau la kot... tk de lak dia cam tinggi suara) Takut kena marah...aku pun jawap la.. entah la Hj apa la yg saya bat nie .....Mitak maaf la Hj saya betulkan balik k..Setel .. dah petang nie nak balik dah kul 5.00 ada last nie keje menaip nie.. masukkan nama staf dlm table... ok kalut nk balik dah ckup time... Hj ckp ok siapkan saya nak p Smbyg sat....ok la aku pun terus kan keje2....tunggu nie sampai Hj balik suh bos chek tengok kot2 ada salah lg..betul tekaan aku ade.....his his his his...nie mula2 dah salah nama ccw n ccs...(Hj kata hisssssssssssss) bos senyum jer n geleng2 kepala sambil tunduk pki stokin) bos marah ker camtu...aku nie jiwa jambu skit...kalu bos tinngikan sora baru aku rasa bos marah.. kalu bos ckp biasa2 n nada gurau2 aku rasa bos tk marah... tpi mesti bos ckp aku cuaikan....keje sikit n mudah cam tu pun aku leh alpa.....(ko org pernah tk kena marah n bos) sebb mmg aku nie kira bernasib baik la...semua bos2 yg pernah aku keje tk nak marah aku n suara tinggi... kena tegur ade la..tpi dulu2 la...nie bos aku yg ke-5 .....aper la aku nie ...dah nampak situ ccs bos tulis....aku mskkan ccw....berangan la tu menaip....last2 hj betulkan sendiri... mmg nasib tk baik utk aku.. selalu mmg akan aku check dulu tengok apa yg tak betul..sekali salah tak per la... nie dlm masa 1 hari 3 kesalahan aku bat... aper kene nie... aper kes...nasib la bos bukan jenis yg suka marah tak tentu hala...riak muka pun tak ganas....tapi w/pun bos aku tak marah.. tpi aku tak puas ati la ..naper sampai cam tu sekali aku bat .....mmg la kalu sekali bos tk de la marahkan....paham la dia pun bukan semua keje leh sempurna...tpi nie aku 3 x 3 x 3 x xxxxx(untung aku dpt bos cam nie tk de mood suke2 marah staf dia)tpi hri nie..aku nak pastikan... tk nak cuai dah..kalu tk mmg aku kena p bat terapi tenangkan jiwa nie....hehehehehehehehehe..............................

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker