6.23.2011

KeBaS..LiPaS..KiPaS..hehehe

apa yg kena kebas ..kena kebas brg ker per nie? kebas tangan ler(poyoo jer)...hehehe cam nie. citenya.. semlm ptg... kat opis la...tangan kanan aku rasa kebas..yg heranya kebas tu terasa dri siku sampai ke pegelangan tangan jer.. tmpt tu jer rasa kebas pun... kanan sejuk kiri panas... tk nah jdi seumur hidup aku nie... aku dok rasa cam nak lumpuh dah sebelah tangan nie... g bilik member ada la minyak urut mustika tu... tuang terus urut2 la konon2nya...tk juga rasa pa per.. tpi jri2 leh la gerak2....cubit pun tk skit..ahh sudah per nak bat nie.....tk per ... kot kuat sangat ekon bilik aku nie (salahkan ekon lak)... balik drive tk yah pki ekon ...buka jer cermin kete... kasi panas .....smpai umah rasa lg kebas2 tu tk nk ilang... aper nk bat nie... takut gak ....last2 aku nk bat senaman la skit... senaman basuh kete.......mula la operasi basuh kete aku tu... dah mmg kete tu nampak tk sedap jer memandang.... sampai la sudah tak nk lyn pk tangan tu kebas ke tak....hayun -hayun punya hayun ......siap semua.. aku msuk msk utk mkn mlm pulak...nk senaman tangan nie kan.... byk la guna tangan bat keje2 umah per yg patut.. mmg pun hri2 keje umah tu aku yg dok bat w/pun tk sakit tangan........lama2 dah mlm terus ok... tk de dah rasa kebas2 ..uhhhhh leganya.......Syukur padaNya...

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker