6.23.2011

Luahan Perasaan yg Perasan nie...

Payahkan pompuan nie suka main n hati dah perasaan...besebor gasenyer....debor nie..debor.... aper la yg aku merepak nie.. saja jer.. sejak 2 ,3 hri nie mudah lak terasa ati....entah ler.. cam ner yek nk terangkan....kalu la ko org kan..kan..kan....kwn keluar tk ajak kan (cth kwn baik nie ).. mesti ko org terasa tak? ke ko org tk kisah..lantak la tk nak ajak aku sudah.. cam tu ker ko org ckp.....hehehe... ada aku kesah..mula pk gak cam tu..... kan...tpi tu la kan cam budak kecik jer suke merajuk2 dah tua2 bangka pun.....kahkahkahkahkah....tpikan kejap jer merajuk pun...pas2 dah baik dah....sepontan jer ..kejap leh merajuk kejap dah baik pas2 ketawa lak kuat2...kelakar lak...hehehehehe....tpi mula2 sedih la jugak...dah.....poyo jer aku nie kan tu pun nk cita...mesti ko org cakp tu pun nk cita ker dlm blog bat malu org jer kan....saja nk bg penuh blog aku..

(ada aku kesah)

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker