12.31.2009

Cuti Melaka Part II






hari2 mkn ais crem

cam nie la gayanya kalu tak nak ambik pic..cam2 posisi dia bat...

suka sangat 2 beradik nie mandi kolam...sampai dah kecut jri2 pun masih nak main air...

dah pandai iqbal ambik pic ...



lyn jer apa yg nak di tengok...

12.30.2009

ToDay my beday

coret2 di hari lahirku...

* aku nak ucapkan terima kasih yg tak terhingga kpd suami ku kerna kul 12 dah kejutkan aku utk potong kek ...terima kasih sayang kerna mengingati hari lahirku..w/pun sebiji kek..itu sudah mencukupi..dan sms yg kuterima jugak...kasih dan sayang mu akan ku hargai ke akhir hayat.......tak pandai nak bermadah2 .. ku menghargai perberian mu selama ini .....* Terima kasih sayang terima kasih papa terima kasih untuk segala-galanya...***cuma 1 ucapan cukup berharga dan tak ternilai n wang ringgit***



*tq for all frend wish beday to me..*tak kira di mana jua anda berada..mahu pun yg jauh dan dekat....tetap ku hargai...
tq linda wish beday utk aku... nie kad linda kasi...sedap cokolat kalu bg adiah betui2 nie.hehehehe

12.28.2009

Taman Buaya, Zoo, Tman Rama2 MELAKA


Lyn pic haiwan2 yg saja jer aku ambik ...yg lain malas.....





Dpan Umah nak p IOI n Papa


nak jugak ikut papa p IOI nak main golf ........bawa la set golf mainan dia tu n bola plastiknya tu....hehehe lyn....
dah tak terkira set golf mainan yg ke berapa dah..papa yg selalu bli aku yg selalu sembunyikan..sebb main dlm umah sampaikan pecah rak TV aku...tu pun lum bli yg ori lg.....ikutkan papa mmg dah nak bli pun utk iqbal....tapi biar la dulu ....sebb aku tengok iqbal kurang n bola....

1 U 19/12/2009


nie masa aku g 1 U ..huby nak cari Butik Vior Nak Tukar vaucer...
mkn2...



12.17.2009

salammmmmmmmmm..YA Habibi..chantek2


Ya habibi ya maulana bintik2 tahit unta...

manyak mata mau kasi jual .....

lelong-lelong pilih mari pilih mana satu mau...(cam cita 3 abdul)konon...hehehehe

glitter-graphics.com