8.10.2009

FamilyDay Nestle KL Branch Mines resort City.


nie la hadiah cabutan bertuah yg cik abg aku dpt..tapi byk lg hadiah2 lain yg dpt...tapi byk brg mkn la....yg bestnya cabutan bertuah tu dpt kipas elekterik ker mini peti ais ker PS2 pun ada kebanyakkan hadiah2 cabutan bertuah nie brg2 elekterik la sema best..tahun lepas dah dpt hphone LG,,sampai skarg pun hphone tu elok lg....hehehe...hari sabtu aku n family ada hari suka ria.la ada sukan2 uk bapak2 n ibu2...cuma tahun nie bulan 5 hari tu family aku tak dpt join nestle bat p REDANG sebb time u jugak aku ada famlily Day n jiran2 umah aku p Pulau Tioman...tunggu la tahun depan pulak NESTLE nak bat p mana tak tau lg...mmg taip2 tahun nestle akan bat...Rezeki cik abg aku la sejak2 keje n NESTLE nie dpt p jln2..n byk jugak la kebudahaan yg lain dpt...baju semua akan sama di sponser oleh nestle la..bg tau saiz jer..nie aku tak bawa DANY sebb takukan nak bawa n penyakit yg tengah menular nie.aku tinggal DANY kat taska la...lg pun mula2 sampai pun ..nak daftar semua kena cek dulu tahap kesihatan....langkah2 berjaga2..bagus tu...ye la kebanyakan staff nestle nie berbilang kaumnya...tapi nie bukan semua nestle yg join..nie cuma yg geng opis cik abg aku jer..nestle KL branch jer.....time nie semua leh mkn free per jer yg nestle nya produk..ada yorgurt, ais crem la ..koko crunch..air segala air....mcm2 ....pas2 dpt hemper la semua barang nestle...tpi kena cabut dulu la nama brg ..bru leh tukar apa yg kita tukar bg2 yg kta cabut dlm kotak tu.


biasa la mesti ada karaokernya....cik abg tunjuk bakat kehekhekhe......

sukan2 kanak2 tak layak g utk iqbal main..umur tak ckp 4 thun lg..kena la main yg cam2 nie jer..kira ok la jugak ada benda yg dia leh main kan....

badut ada 2 ...jehun la aku ..kalu badut tu dtg dekat n dia ...mesti nak cok atas riba..bla aku tanya takut ker badut tu..ckp tak takut...tengok jer badut tu bat per...

awai bngun pg..ngantus la dlm kete...kul 7.30 dah kena daftar.....

sementara tunggu mkn thari..jln2

kira ok la tertutup tmpat nie ...tak de org lain ganggu bila kawasan nie penuh n team nestle...dah boking awai2 lg.....ada tasik buatan ..kanak2 leh mandi manda...byk lg pic lain2 ..tengok kat Fbook....k

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker