11.24.2009

jeng jeng jeng...............

boring lak...bat keje sudah..makan pun sudah...layn fb pun sudah...lyn blog la pulak...tak benda pun saja jer...nak melayan otak yg tengah berfikir utk persiapan utk DINNER NESTLE bulan depan nnti nak paki baju per... nie la pun aku leh melaram lebih....hehehe...tahun nie tema glamour...........hemmmmmm pe aku nak pki nnti.......cam ner nak cr bju..mula2 baju aku pkkan dulu...tiap2 tahun akan tukar2 tema.....nak sewa or bli jer .....dah p tengok kat mines dah p tengok kat butik sewa....tapi lum ada yg bekenan ........semlm sempat la g ushar2 kat mines lg...pusing punya pusing mesuk kedai keluar kedai..cari baju ..last2 jumpa la jugak yg bekenan di hati n harga pun boleh tahan la....dpt la kod putihnya kat 1 kedai nie tak sale pun mintak sale jugak ..heheheheh tapi mmg dah murah pun kalu ikutkankan..sebb dah p butik2 lain.semua harga mmg yg 3++ keatas....so yg putih tu jer yg ok harganya ....huby aku bekenan la kod nie kala putih...ambik jer la....tapi yg nak melaram sangt tu sebb kali nie bat dinner kat GENTING tidur sana 1 mlm...anak2 aku bawa...lepas tu keesokkan leh la bawa anak2 jln2 kat sana...tapi dinner tak leh la nak bawa masuk so aku pun bawa la ibu2 angkat anak2 aku tu sekeluarga ke sana semua...setakat nie plan cam tu la semua ok leh p n dia org pun leh la bawa anak2 dia org jln2 sama kat sana..bli pun dah booking tambah2..aku n family mmg dah ditaja ......cuma keluar modal utk jln2 minyak kete jer......kos semua ditanggung my huby...heheheh..tunggu .............cau...
setakat nie senarai yg aku perlukan ...

1- baju-?
2-kasut- dah ada
3-beg- sponser by sepupu
4-subang, rantai,cincin-nie pun pemberian sepupu aku gak..tapi rantai aku nak cr lain..
5-nak makeup sendiri or cri tukang makeup...

1 comment:

mommie nard said...

haha..cam syok ja dengaq...nak join bleh ka? hahahahha..lawak ja..
dinner kat ner? mekap tu kacang je kak..yg pasti klu mlm kena tebai skit....eye shadow pun kena gelap..baru nampak gothic n gojessssssssssss zaaa....hehe

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker