4.08.2011

Iqbal Bersukan



pg2 dah smpai..ramai lg yg lum dtg...iqbal semangat n kasut barunya...

time nie iqbal dah bengang dah..lama kena berdiri ..panas lak tu..dah merengek2..tk nak bat poco....dah tu dia tegak jer la...........



Ahad Lepas sek tadika iqbal ada bat sukan tahunan dekat UKM bangi..so aku tk lepaskan peluang utk iqbal aktiv bersukan..malah aku galakkan dia bergaul n kawan2..tpi sedihnya cian anak2 yg lain berjemur tengah panas..aku harap lepas nie cuba la cikgu besar cri la tempat yg sesuai bg kanak2 tadika nie..ada yg menangis tak nak berukan sebb panas terik...tak larat budak2 nak berdiri lama2..cian takut pitam jadinya...nk bg hadiah pun lmbat...cian aku tengok anak aku,n budak2 yg lain..bersemangat w/pun berdiri lama tengah panas terik..bykngkan la aku sendiri pun tak tertahan nak berdiri lama2 ..niekan budak lg...hemm......tpi iqbal enjoy la sebb rumah merah JUARA pda hari tu...sukakan main iqbal dpt hadiah...kebertulan ada pulak lgi cabutan bertuah utk keluarga yg hadir...tuah aku sekeluarga dpt hamper...alhamdulillah.....

dah menang suka la...

tengok dany n hal dia..lg kecoh nak kejar dia..sebb nak jugak bersukan ...lum abg bersukan dia dah cuba dulu dah....






iqbal n kwn baiknya...sama2 dpt hadiah...

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker