5.03.2011

cuti 3 hari di umah

nak di jadi kan cerita..cuti selama 3 hri nie ....byak jemputan kenduri..dri hari sabtu ada BBQ geng paragon mlm..mmg best..siap ada karok lg...menu semua w/food...mmg sedap sapa2 yg masak tu tq a lot k... lebihan biasa la tapau ler.. dri membazirkan....ahad ada pulak ada 2 jemputan mkn2.. mmg dapur ku tak berasap lgi....semlm pun ada lgi last kenduri .....ok berbalik pd hari sabtu.... papa n de geng keluar beli barang2 utk bbq mlm .. aku n anak2 kat umah,... aku tidur n dany kat bawa..iqbal biasa la n aktiviti hariannya kan tengok tv katon 24 jam...tup2 lari turun bawah n selambanya cerianya... pangil aku.."mama2 tengok nie iqbal dah gunting rambut iqbal pendek....YA ALLAH mengucap aku ..terkejut nya...berani dia ..tertanya2 dpt mana lak gunting tu ..mana iqbal dpt gunting tu luka tak...."tak de pun"iqbal gunting macam nie macam nie jer""...iqbal ambik gunting mama la..kat dapur tu...dia tau lak mana aku simpan..benda tajam akan ku simpan tempat tinggi...dia panjat kabinet dapur la...hiss.......diam2 dia bat keje...ahh seblum tu mmg hari jumaat balik dr sek dia dah ckp nak potong rambut... aku ckp ...nnti tungu papa dulu.. ajak papa g kedai... tapi mmg mungkin dia dah agak kot papanya mesti tak setuju...last2 gunting sendiri...hemm...habis la pecah rekod anak papa rambut pjng tk de dah....nasib dany tak join n dia masa tu..kalu tk comfem rmbut adik pun gondol jugak..balik papanyanya..hemmm mau tak bising....dia jwap kat papanya ''iqbal tk nak rambut pajng mcm girl la...hehehe...nk cam rambut kawn iqbal kat sek tu pendek ....lyn jer..tk ambik pun pic dia masa rambut di cantasnya.. mls..sebab angin 1 bdan..main gunting...

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker