9.13.2011

Projek Biskut Raya

sebelum raya...
Biskut Conflakes

Smpat lg nie.. elok jer smpai pg jumaat mak n akak tengah bat biskut Semprit..per lg..aku pun dh lama tk bat biskut n mak n akak ...lama sangat ..sejak2 aku berumah tanga tk pernah dah bat biskut bersama2.....best..ingat dulu..mmg mak tk pernah beli biskut kat luar..mmg bat jer..kalu ada 13 jenis biskut..semua bat sendiri..aku la n akak ...akak selalu yer mmg jdi tukang bakar jer..aku nie la n mak yg dulu jer....msa tu dh jam 9.30 ptg...bayk jugak nie nak bat..sebb mak dah siap kan bekas2 balang2 semua...utk bg kat sapa..akak, sepupu aku...umah mak..n aku ler....


Semprit
ha lama sehh..mak simpan lg..dapur nie...paki dapur gas..letak jer..kat tas dapur gas tu...buka apit..yg kecik jer..kalu kut biasa la hangus la biskut...agak2 la leh ejas sendiri...hehehehe.....dri dah berbelas tahun..masih bejasa....aku dh bali yg elektrik pun mak aku tk paki..dia simpan dlm kotak lg...hisss.....tu la biasa la org tua2 nie..lebih senang paki yg lama..w/pun aku rasa susah..hehehehe......

mak bat adunan dulu..

dh boleh mkn..siap bakar...tp time posa...mlm la leh try....

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker