7.11.2009

Umah...


lamanya aku tak update....................blog aku nie..........sibukn kebun sayur IT n pc aku kat opis rosak.....hari nie boring lak tak de per nak bat..anak2 dah tidur...aku smbil layan industan...kehkehkeh.....papa lak tak de..ada seminar kat kuala lipis..hari jumaat awai2 pg dah bertolak..tinggal la aku n anak2 jer...pg nie kemas2 umah skit2 bat per yg patut....byk lg pic anak2 aku tak update...dah malas rasanya nak update hari2.....tak per la time aku rasa nak update aku bat la nnti........anak2 tak berapa sihat.yer skrg nie..kejap2 ok kejap2 ada la yg demam batuk selesema....hemmmmm.........1hb 7 beday anak sulung aku ...papa dah kasi hadiah skuter utk iqbal.....utk adik n papa hb yg sama 2ohb 7 nie lum ada hadiah lg...lak tu 20hb jugak la lesen aku mati....bulan 7 ni byk perkara yg perlu di lakukan...n byk ler keluar duit..kehkehkeh........lg insuran n roadtax kelisa aku la mampus 24hb7 nie jugak...semua bulan 7.....kopak la aku....kehkehkeh......
nie anak aku yg no 2 dany..dah nak cukup 1 tahun tak leh mkn benda2 yg keras lg...mkn semua yg lmbut2 lg..gigi baru tmbah 2 btg kat atas...mkn yg keras2 skit jer mula la nak tercekek je....tapi bil atengok org mkn dia bukan main laju lg nak ...pandang jer......kahak byk ...selalu mkn muntah balik....sebb nak telan tak boleh batuk lg.....cian anak aku tu..................

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker