6.26.2009

happy Father's Day


salam semua.... lama aku tak upload pic baru2 kan.. bukan per..minggu lepas sibuk dengan sukan dekat UNITEN.....tak de pic utk sukan tempoh hari.. sori.. pas2 sibuk n jaga kebun sayur ..kat dlm facebook..hehehe..tkut kena curi dek org.....mana n keja menaip yg bos bg tak siap2 lg ..tu pun sempat jugak nak main games..kehkehkeh... lak tu ..mana n server internet kat opis lembab bukan main....hemm...sabr jer la.. tapi pa per pun nie la aku bat n akak2 jiran2 umah aku utk sambut father's day mlm ahad tu...biasa la mesti ada menu yg dimask sendirikan...

biasa la aku n kak aya sposer kek.. mama su n cik jue bat soto.. yana 1 guni kasi durian..mkn ler sampai mnth..kehkehkeh...iqbal la lama tak mkn durian..balun sungguh2 mkn...
selamat hari bapak terutama ayah aku la Mutalib , tentu la pas2 kpd suami aku HAFIZ n kpd bapak mertua aku Pak WAHAB..pengorbanan kalian takkan kulupakan...tq very very very much..

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker