6.08.2009

MuZiUm

...semlm papa ajak kami ke Muzium..saja jln..lma jgak dah tak p muzium ....p pun msa umur aku belasan thn dlu la...pnat jgak nak bejln nie n anak 2 ...tu pun aku msk muzium yg kecil kat luar tu. sebb tak larat..papa bwa iqbal msk yg besar..

tengok iqbal peluk aku tak nak lepas ..sebenarya..iqbal takut yg patung tu,...bukan patung tu jer..masuk muzium org asli pun dia takut..ye la budak2 tengok rupa patung yg buruk , hodoh mengerikan....

masa jln2 dany tidur....tak de la meragam sngt...

singgah nak p Tugu Negara..tup..tup dah tutup..kul 6. ..tak leh la msuk..kat luar pgr jer la...

pas2 nak g Tsik Perdana...pusing2 je la.sebb dah lewat ptg... Lg pun keluar dr umah dah lewat jugak..mula2 aku dah rasa mlas nak keluar..tapi papa dah 2,3 x tanya...ikut jer la..dia boring la dok umah sebb selalu tiap2 minggu ada acara....smpi Muzium pun lmbt la jugak....lain x la papa ckp dtg lg...papa kata boleh la p menara sama nnti..tu pun tak pernah smpai lg...kehkehkeh

singgah dataran..tmpt dating dulu...lepak2...zaman dulu dah berlalu..masa bujang leh la siang mlm lepak KL....mmg lma aku n huby tak jln2 KL...

iqbal mmg seronok..suka la dia bawa p jln2....

balik papa tanya nak mkn kat mana...terus iqbal ckp ..nak mkn chn shop....wahhhhh dia lak yg jawap...aku tak kisah pun mana2 jer...blik singgah la ss...

nestlo ais..air kelapa,...yumyum...srup..........sdp....

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker