2.01.2010

Mines**boling**


hari sabtu ..opis ade bat GP Boling kat mines.... aku yg dah lama tak main...terkial2 ....dah 3 thun la agaknya aku tinggalkan dunia boling nie..sejak melahirkan anak no 2...kesibukkan tak sempat meluangkan masa.....mana lg n anak2 ku yg sukar di kawal bila time main nie....yg iqbal la .haru biru di buat nya...dia sibuk jugak nak membaling2 pin2 tu...lak tu siap2 berjalan2 di lorong2 laluan bola...hahaha kena la dia ketawa dik org....hi his his payah nak bg focus....asyik dia ganggu jer...hemmmm.......w/pun tak menang kira ok la ..........jjnji dpt jugak aku main2 suke2....

time2 yg bermain ada yg berpasangan suami isteri n ada yg perseorgangan...aku main sorg2 jer...huby ku hanya teman tolong2 jaga2 kan anak2..

tengok adik baru jer boleh bejln..walaupun lmbt sudah 1thun 6 bulan bru leh bjln..masik jatuh2 bangun lg..tak berapa cekap...dia pun suke juga nak menyebukkan diri.... iqbal tengok la wal2 dah nak mskkan boleh dlm lubang tu dah ....his hsi takkira berat bola tu pun dia nak jugak pegang...

adik suka interprem diri sendiri n camera...ghupanya dia suke ambik pic dia...kalu aku berhenti ambik pic dia dah melalak..kalu nmpk flash tu mula la senyum balik...his his his....

No comments: