4.02.2010

Kisah Dany ambik Gas Hpital Serdang

pg tadi aku g bawa dany ke hospital semlm tak boleh nk tidur lg...masih muntah2..cian menagis jer... di dlm bilik keluar tidur kat ruang tamu pulak sebb dah muntah2 hbis atas tilam.kat ruang tamu bentangkan toto tu pun tak dpt nak tidur jugak dukung sana sini ...pg tadi dah nak dekat cerah dah baru la dany dpt tidur dia bgu tidur kul 8 aku pun siap2 la semua brg2 g hospital...Dtor suh ambik gas..mmg seblum nie dah bisa cam tu..tapi tu la bila time jadi jer susah la tidur mlm..siang ok...nak ambik gas tadi pun 1 hal...menagis...aku lak sorg2 jenuh la nak kepit pegang tak bg telepas..dany mmg meronta2 mana n suara kuat nya ...sampai berpeluh2 dany menagis nak dilepaskan...terpaksa jugak aku tahan jugak biar dia megelupur pun..janji baik..semua yg lalu lalang tengok aku n dany..siap semua dah cam mandi peluh...ambik ubat..1 hal pulak nnti nk mkn ubat bukn main payah...

glitter-graphics.com

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker