4.01.2010

Dany Tak Sihat lg..

Ceria w/pun tak sihat...mingu lepas aku n papa g Hospital sebb dany tak sihat..dah g klinik 3 hari seblum tu tapi demam nya tak jugak kebah....so Taska call mingu lepas ckp dany Muntah lg...mmg dia batuk2 muntah2 seblum tu...Dtor cuma bg ubat muntah n ubat angin...tula demamnya tak betul2 baik..on off jer..risau jugak sebb ada budak kena Dengi kat situ...ambik keputusan balik umah ambik dany kat taska terus g Hospital Serdang...ambik darah... lama la jugak dlam 4 jam bru siap...aku dah biasa tunggu lama2 kat klinik nie kan pulak kat Hospital ramai org...ambik Darah..masa nak ambik darah tu meronta2 la dany kesakitan sebb lama kan 2 botol ambik..w/pun botl tu kecik jer tapi lama ..dany mmg mengelupur....dah siap ambik ..bru aku dukung...terus di tariknya kapas yg membalut bekas cucuk tangannya tu..darah keluar la semula ..byknya..menitk2 di baju aku n lantai ...terus ker singki..utk balutan semula.....Keputusan Darah ok tiada jankitan pa per..cuma ada jankitan kuman pada tekak Dany sebb tu dia muntah2..Dtor kasi Antobiotik ...risaunya sebb Dany mmg payah sangat nak mkn ubat....nampak kita pegang botl ubat pun dia dah gelisah sana sini...

Yg aku risau nie...semlm mula balik muntah2nya...ptg nie aku akan bawa Dany ke hospital semua utk chekup sekali lg...

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker