1.07.2010

Iqbal


lega rasanya..senang nak bagun pg..semangat nak ke Tadika...mlm tu aku dah suh tidur awal...kalu tak mmg kul 12 pun tak tidur lg...tapi payah kalu ikutkan nak mandi pg2 nie...tapi pujuk2 ckp nak pki baju sek...na bawa beg sek baru...gosok gigi pun dia malas sejuak..aku la gosokkan ..pg2 hari2...mula kejutkan sba susu suh minum susu dulu bg kenyang2 pas2 baru bg mandi....dah siap tungu dpan pintu nak pakaikan kasut pulak....tu yg smpt lg nak bergambar....hehehehehe

nie dah hari k2e 3 ke tadika...bagus...mula2 smpi suh dukung dulu keluar dr kete...pas2 dah buka kasut nak msuk ...jumpa geng terus ceria....""mama ehhh ade abg fazri"" mmg geng dia la tu..terus la turun naik tagga g kelas nya..kat atas....tak suh duduk pun dia dah p duduk dulu ...dahtak heran kat mamanya.....nak salam pun kena panggil dah suke sangat....masa tu dah ada 2 budak pompuan ...lum kenal lg ...tengok2 jer......kawannya AIN lum smpai.....aku tunggu la kat luar n papa....tak de lak nak takut2 pun tengoknya...relax jer....l

dah time balik ..terus dia nak Van hantar taska pulak...ptg aku blik keje baru p ambik n papa ...aku chek la kot2 ada yg ilang....rupa2 nya ada botol air ilang ada org ambik...tanya dia bukan tau nak ckp sapa ambil..tak per la konon2nya nak p la tadika kot2 tertinggal kat tadika...
elok2 nak naik moto ..ada kete berhenti kat belakang....pas2 ada budak pompuan dtg kasi botol air tu...aku pun terpinga2 la kejap....pas2 tali nya dah ilang......tak per la jnji dah dpt blik..tak yah dah p tadika tengok....budak2 nampk kawan punya cantik....nasib baik lak masa tu botol tu mmg dah ada nama anak aku....mungkin mak budak tu perasan kot botol tu bukan anaknya punya terus la hantar balik.....dah mmg tertera nama IQBAL HARIZ ....hehehehehe pas2 aku pulak kisahnya terambil baju sek yg mmg sama n anak akunya....tak per la hantar la balik kat taska tu ..kelakar tul la...org ambik kita punya kita lak leh terambik org punya leka punya pasal tak chek betul2 masa nak ambik tu....yg leh sedar tu sebb anak akunya baju saiz S yg aku pegang tu siaz M...pas2 nak bsuh la bju sek tu tengok seluar lak saiz M baju dah betul saiz S..1 keja lg la tanya kat taska tu lg....sampai hari nie blum tau lg sampa la punya seluar yg saiz M tu......

1 comment:

Rya Rizyana said...

kuningnyer baju tadika iqbal..