3.16.2010

Bisul di Dahi Iqbal...

Dah 2 hari perasan kat dahi iqbal tu ada 1 bonjol..keras...bila aku picit tanya ..dia ckp tak skit..pas2 semlm siang dah pecah...balik keje mak ckp dah pecah berdarah....pas2 aku pun tengok la cuci skit darah2 kering tu dah kemerahan dah benjol tu...mlm bawa p klinik ..Dtor ckp bisul ....bagi krim sapu n ubat antibiotik.. Dany la sama jugak ada bisul...kecil2 cam campak jugak..tpi campak dia berairkan ..nie biji2 tu nampak cam nanah....so adik pun pkai krim yg sama jugak....harap2 baik la cpat2...baru jer 2 beradik tu baik dari campak....bergilir2 jadinya...nie seminggu la iqbal n mak kat umah aku tinggalkan..hantar dany jer kat taska..cian lak nak tinggal 2 2 tu kat umah...tak larat la mak aku nak jaga..iqbal suka buli adik....taip2 mlm keluar..di bodeknya atok wan nya bli mainan..jenuh la ..habis la duit atok wan...iqbal cam2 dia nak....dah bawa mak n ayah g NILAI 3 hari ahad..mak bli kain pasang utk raya siap2 ..byk la jugak mak bli...hehehe ..n aku2 pun mesti la dpt jugak...raya nie semua berbaju kain cotton...balik dr nilai singgah shoping lak kat jusco...dpt lg baju cucu dia semua sorg sepasang.....hehehe..

tapi seblum tu nak cita la..mak n ayah aku dtg cuti kat umah aku selama 1 minggu cuti sek nie..bawa anak buah aku sorg...aku balik jer mak mask mesti sedap...hehehe...semlm mak bat laksa..dah habis tinggal kuah jer...



No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker