3.05.2010

sayu jer ....



semlm aku n suami aku p semenyih nak p hantar pempers yg kehabisan dekat iqbal...AIN (makdak Iqbal) call bg tau ubat gatal dah habis..pas2 iqbal batuk2 bila mlm2 nk tidur payah..kul 8.45 keluar la aku n suami di rumah...aku tak masak semlm dah nak keluar kan...dlm kete suami aku tanya nak mkn per..tak kisah la pa per pun..tapi dlm tel iqbal dok mintak ayam goreng.....so papa kata kita singgah la bli KFC,, cian lak kat iqbal..papa pun singgah la bli KFC..pas2 g la semenyih dlm kete aku diam jer membisu sebb dany dah tidur...pk kan jap g sampai cam ner la iqbal...rupa2 sampai2 kat sana aidk ipar ku keluar ...call dia org ker TESCO..tak per la tunggu jer la dpn umah....dah nampk kete ipar aku smpi...g la turun....iqbal terus belari kat papanya bg tau beli keropok ayam..mak dak blikan...msuk la dlm umah borak2 tengok di badan iqbal byk lg biji2 campak...borak..dlm kul 12 papa ajak jum la balik esok nak keje lg..trus iqbal ckp jum iqbal pun nk blik umah ...naik dok atas riba papa tak nak turun ..di suh papa peluk dia jangan lepas...nak ikut jugak balik..pujuk2 blikan mainan pun tak nak.....keluar terus dia ke kete buka pintu nak msuk ..menjerit jugak nak balik..tarik tangan takkasi naik kete..papa dukung pujuk2...pakdak bawa naik moto g kedai...di ajak papa nya ikut g kedai...pak dak bawa naik moto terus aku n suami balik..nnti dia nampak nk ikut lg....ciannnnnnnnnnnnnnnnnnn sangat...tapi nk bat cam ner kan...mama keje papa keje....nnti cuti sek atok wan dtg ..leh blik umah n atok wan...

berat hati aku nk lepaskan rindu n iqbal di cium2 dia byk2 x seblum balik...dia tnjuk cam ner dia jatuh tangga..lakonan semua..kelakar tengok....dia dah siap kan h/work sek.. utk seminggu...bagus anak mama...
ok la nnti smbung lg cita..nak p bat keja sat .....

1 comment:

Rya Amani said...

ciannyer iqbal.. mesti dia rindukan rumah..

sian nana jugak.. terpaksa tanggung rindu..

:(

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker