3.01.2010

Cian Iqbal

Cian Abg long, kena sekali lgi demam campak..lak tu teruk dia kena dengan demam muntah2...hari sabtu dah naik 2 3 biji di badan aku dah syak cam kena cmpak jer nie bg cpt2 mkn ubat cmpak yg lebihan dany.tpi tak ckup la ade sekali minum jer.....pas2 esok pg ahad tengok dah banyak naik kat badan muka kepala kaki...cepat merebak ...papa terus g cari air kelapa bg minum dulu...ada krim sapu ..utk cpt baik...ubat gatal2 pun aku kasi..sebb Iqbal asyik dok mengaru2..jer..kalu tak larang nnti dok saja2 dia lupa tangan tu garu la...kena pesan jer...(abg long jangan garu2 nnt skit pedih nak mandi) ok la kejap pas2 bat lg..hehehehe......semlm terus bawa g klinik Dtor ckp mungkin dulu masa kecik2 keluar tak habis..ada yg setengah2 mmg akan 2x jadi campak....(Qistina) mmg klinik anak2 ku selalu aku bawa p..sebb Dtornya mmg ok ramah mmg senang nak cita pa per pun...kalu Klinik Qis tak buka baru la aku n suami bawa g Klinik no 2 Jameaton..pun ok sebb senang p klinik2 yg dah selalu aku p sebb Dtor pun tau perkembangan anak2 aku cam ner...senang sebb dah ada rekod perubatan.

Itu la .... semlm hantar kat umah adik ipar la mintak tolong jagakan...2 minggu la jugak Iqbal tak sek tadika...cian lak dia...dah ckp Abg long kena tinggal kat umah Makdak yerr..sebb Abg long tak sihat ..biji2 kat badan abg long tu berjangkit n org nnti...aku pun cam tak caya jer dia ok masa aku nk suami nak blik naik kete..upah kasi duit nnti leh beli jajan..terus iqbal tanya mama kasi duit kat iqbal ker...belari2 jer kat depan umah ipar aku tu..tak heran lak nak ikut aku balik...sebb iqbal cepat jemu kalu p satu2 tempat lama2 dia mesti ajak balik...seblum aku nk tidur smlm sms n makdak ..tanya iqbal tengah bat per..layan TV n pakdak dia ..main2 kul 12.30 tk tidur lg...sunyi lak rsanya..kalu tak bising kat umah nk tu la nak nie la......

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker