3.15.2010

Dany Ber CD.



hai hai hai...............boring lak ..nak lyn fb tak dpt..keje punch kad lum siap lg...nak bat dah berpinau2 mata dok membeleknya...tinggal la kejap...update blog dulu...jarang2 dah aku mengupdate..sajer malas...pic pun jarng2 dah aku ambik kalu keluar g mana2 saja jer..kdg tu bawa camera jer dlm beg tapi tak guna pun....nie sja nk cerita ..tengtang CD ramai dah aku tengok kat bolg yg jual2 CD nie...tergerak la jugak nak mencubanya ..pas2 tengok member aku anna mmg full time anak dia ber CD..TQ anna kena mmbantu aku.....Hubby aku mula2 tengok aper la yg tersidai kat ampai umah byk2 tu...bertanya per tu yg byk2 sidai kat luar..aku ckp la tu cd .lebih kurang cam lampin cuma dah di upgrate bg lawa, ada corak n byk warna..cntik la nampak bila di pakaikan.........saja nk cuba utk dany..hubby aku tanya berapa RM pas2 ok ker....aku ckp la cuba la dulu bang cam ner ok ke tak..kalu ok leh la kurang la skit pempers utk ank2.... so hajat aku pun nak la cuba..boleh la kurngkan berpempers...utk dany.... iqbal sebb dah tak full berpempers ..cuma time tidur jer sehari dlm 2 pcs jer pki..dany mmg kena la pki full time...so percubaan pertama aku skrng cuma pki time hari minggu saja sabtu n ahad ...anna dah terangkan skit sebayk tntng penjgaan CD cam ner..mula2 beli 3 kali basuh n keringkan...aku pun mula la proses membasuh dan mengeringkan...baru bli 4 CD...akan ku tambah jika penggunaan memberangsangkan....ALHAMDULILLAH ..mula2 paki mmg ada kebocoran skit2 tembus jugak bila dany kecing n unk nuk..tapi boleh di atasi ..cpt tukar n basuh......pas2 mlm tadi cuba pkikan time tidur..msukan insert 1 jer saja nak cuba..kalu tak cuba tak tau kan...ok pg tadi kul 6.30 aku bagun cuba pegang CD tu ..ada skit lembab skit kebocran...tak teruk sangat...terus aku tukar pempers..lg pun pas2 nk hantr dany kat taska..so far ok ..aku berpuas ati...terus msuk besen rendam balik keje nnti aku leh bat proses membasuh...senang kan......pas nie leh la aku kumpul duit utk tambahkan koleksi CD utk dany....pic nnti yek...lum ambik lg....

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker