7.11.2011

Julai buat aku

Sebenarnnya.......................byk perkara yg aku perlu aku lakukan dlm bulan 7 nie...dlm diary aku mmg tercatit dah apa yg aku perlu bat n kena bat....cam jadual la...


Pertama.......1 julai Beday anak sulang aku Iqbal..dah bg potong kek dah ..sampai kek tu hancur dikejakannyer....


No 2---------5hb aku di pangil utk meghadiri 1 meting ..J/kuasa Hadiah utk Dwi tahunan MARDI.. akan dia adakan di USIM Nilai....pda 15 sehingga 18hb nie jugak....ok dah set....tungu hadiah smpai jer..


No 3--------kena ulang alik aku hari2 ker Usim Nilai dri 15 tu smpai 18hb... sorg2..sebb mmg kena aku sorg pun...member YUYU Hana Tidur Umah FIL dia..sebb dekat dia nak ulang alik...ikutkan plan asal..aku nk gilir2 la n yuyu drive dri opis..tp memangdangkan ada kemudahan yg lebih baik....baik dia gunakan...tul tak....ok tk kisah la..aku try la cam ner pun...jnji tk lupa jalan jer.. sebb aku pun tk nah g smpai sana.....


No 4-----------20hb beday My Hubby n My Son Dany Hafiy.....tu pun lum plan2 apa2 lg nk bat....ikutkan tu nak jugak la bat mkn2 skit... tengok la dulu ...tahap kerajinan aku nie cam ner.........


no 5---------------------- Lesen aku lak kena idupkan.....dah tamat tempoh utk tahun nie....

dah renew siap utk 2 thun.....hihiihi


no 6--------------24hb kelisa aku lak roadtax n insuran......nie tengah tungu la nie... nak ambik roadrax kat AMbank......


tu la alkisahnyer.........jadual seterusnyer..lum lgi ..........cawwwwwwwwwwwww

2 comments:

Iela Fazielah said...

wah byknyer nak kena spend bln tujuh ni... hmmmmm

* NaNa* said...

itu ler...byk jugak nk duit nk melayang nie...hehehehehe

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker