7.05.2011

Kek jer ...


Selamat Hari Lahir Buat anak sulung ku MUHAMMAD IQBAL HARIZ BIN HAFIZ..semoga menjadi anak yg berguna suatu hari nnti pd agama bangsa dan negara..( perhhhh tinggi impian aku nie) .............hari sabtu mlm aku n geng2 lep 7 ada bat sambuatan hari Bapak yg seblum nie dah rancang awal..tp tk sempat nak bat.... so kebetulan 1hb beday iqbal..aku tk rancang pun nak bat beday party...tetiba yg love call suh crikan kek gambar katun utk iqbal... tumpang la potong mlm bbq tu nnti... jumaat g jj nak cri la secret resepinya kek..nk gambar kene 3 hri baru leh siap...so p taya pulak kt brakes dpn tu... boleh la bat... cuma utk kek 1.3kg jer leh siapkan cepat utk 1 hri..ok jer la pilih la gambar ultraman..sebb iqbal suka tengok cita hero tu.....tu la dlm plan aku mmg nak beli kek jugak..tp nk tungu beday papanya n dany 20 hb julai nie jugak... tk de la aku nak bat besar2 ran pun.... bat mkn2 ptg jer... menu pun simpel ja...tk de la semua ku nk jemput... utk keluarga terdekat jer n nk jmput keluarga2 angkat iqbal...tu jer....tp bila nk bat tak tau lg... sebb ikutkan jadual hari minggu cam lum jumpa tarih yg sesuai.....tengok la bila akan di beritahu kelak.....bat masa nie...dok diam2 dulu.. takut tk jdi jer...sblum nie pun mmg aku tak pernah bat beday anak2 cecara besar2ran pun... beli kek ada jajan skit2 goreng bihun je....belon2 hiasan2 berbagai aku tk pernah bat.... rasa cukup la jnji2 anak2 aku hapy dpt potong kek .....(mama dia pun tk berapa ckup bajet sama..kalu nak bat besar2 pun..ikutkan mama nak jmput ramai kwn2...kalu leh yg mana mengenali la...)Sory yer mama tk de hadiah nak bg.. selalu papa yg bg hadiah... tp papa dah sponser kek... tk de dah la kot.....

2 comments:

Iela Fazielah said...

ala nana..jgn sedih... janji dah masak n potong kek pun anak dah ingat.. tp yg penting jgn lupa snap gmbar n cuci buat album by year..nnt dia dah besar dia tau pa&ma dia xpernah lupa kat hari2 penting dia..tp kalau dah buat mkn2 jgn lupa jemput ila tau..

* NaNa* said...

hehehe..tq ilah....tiap2 thun mmg potong kek.. hehehe...nk bat mkn2 tu yg tak tau lgi bila.. nk tungu dany n papa yer tarikh sama buln nie la..

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker