7.07.2011

Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Bg Tahun 2010









Utk hari ini (Khamis 07/07/2011) dlm sejarah kamus hidup aku selama 8 tahun 5 bulan aku berkhidmat di MARDI...Hadiah yg aku terima tak ternilai harganya....Alhamdulillah syukur kehadrat ilahi ...Terima Kasih yg tak terhingga kpd Pihak MARDI kerna memilih aku salah seorgnya ..kira bertuah la aku nie......


Tk lupa jugak kpd Pengarah aku yg mencalonkan nama aku.....utk menerima anugerah gemilang ini.....seramai 200 lebih kakitangan MARDI yg menerima anugerah ini...ramai muka2 baru dan lama ...kepada yg lama Taniah kerna mungkin tuan/puan mendapat utk kali yg ke-2 ada yg kali ke -3 pun ada...mmg aku tabik la...sorg yg berdedikasi....dan ada jugak yg sudah perpuluh2 tahun keja baru pertama kali dpt...cian dah nk dekat2 pencen baru dpt.......apa boleh bat keputusan pihak atasan.....
nk tengok aku dpt apa lg.........


jeng jeng jeng...............

.






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.






.



hadiah wang tunai dan sijil.....terime kasih ...terima kasih....


sekian wasalam........

4 comments:

Jue said...

apa lagi blanja ler aku...hahahahaha

* NaNa* said...

haaaaa,,......nnti yer akn tiba masanyer jua...

Iela Fazielah said...

tahniah nana... ila dah dpt thn 2009 yg lepas... wah leh belanja nih

* NaNa* said...

tq ilah....hihihihii...

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker