7.07.2011

Mkn..,,



Semlm lg dah jamuan mkn2 nie..... semperna Hari jadi staf ...yg baru kawin yg baru dpt bby.. n utk yg bersara... jamuan nie usaha sama staf2 MA yg byk membantu menjayakan......

agar2 buah2an nie.. kak simah yg bat..mmg sedap.....lyn jer menu2 yg ade....




air buah2han campuran ne aku yg bat tau.....(senang sape2 pun leh bat)

Menu utama Nasi Beriani Ghazal Bangi....


Sebenarnya nie sampingan jer.. nak cita nie pasal lain....ada la 1 cita nie....bukan nak ungkit.. tp mmg poyo jer... aku nie biasa la mmg muka aku nie selalu jer dikatakan kalu bat2 mintak duit kat org ...utk kutipan derma ker....sumbangan utk bat mkn2 ker jamuan2 besar2ran ker..tk lain aku ler..org dah naik menyampah ....bukan nak bekira la... tp ada la sesetengah org ni kalu bab mkn mmg semua laju jer....tp kalu bab nk mintak sumbangan nie cam2 alasan.....ada ckp eh kena bayar ker.....baru nk lari...nk cuti...tk de duit kecik la..kalu tk de duit kecik bg jer la duit besar tu..aku byk duit kecik nak tukr boleh..pas2 ala tk ckup duit la nak bg...tk cocok lg...nie tinggal duit nak mkn tgh jer...ade lg yg ckp..ala esok2 ler aku bg...kalu gitu alamatnyer tk de la nak bg..kena la aku nie p tebal muka lgi p mintak ....kalu 1 x ok la aku leh terima kalu dah 2 ,3 x aku p mintk ayat sama jer... his.ssssssssssss payah la....mmg dasar kedekut...kedekut...tahap hj bakir ....lak tu bukan kata staf biasa2 nie... pegawai tuuuuuu....his... ada yg sampai camtu... berkira nak mampus...tp kalu bab nk mkn nnti dia la org yg tk tau malu laju jer serbu dulu......pas2 kalu ada lebih siap tapau lg...tp tk semua la pagwai yg cam tu.. sesetengah pegawai jer....bukan aku nak kutuk sape2..tp just nk bg tau... apa la salahnyer... nk mkn perut sendiri tu... bg la berapa yg patut... nie ade yg nak bg rm1.00 jer..patut ker.....ade yg bg rm3.00 ,Rm 5.00 kedekut yer... (tekankan di sini pegawai tu)

itu bab mintak duit.. ..ada mcam2 lg la kalu nak cita...mls la lain kali cita ..kalu aku rajin..

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker