8.03.2011

Novel 2x5

Best best......1 hri jer smlm aku dah hbis bca....stat baca siang tu kat opis...time tk de keje la bca yer...pas2 blik umah lak mlm smbung bca..ketulan semlm aku tk leh nak p tarawih disebab kan selesema yg melanda teruk... lepas berbuka dengan kuih Tepung Pelita yg sedap beli kat Bazar Ramadhan kat Putrajaya tu...siap bg tau tmpt beli lg...hehehe minum pun terpaksa la minum air suam jer..pas2 telan ubat...terus terlentok.....ehh..melalut cita lain lak...




hehehe........


nk cita psal novel aku pinjam nie kat jiran depan umah aku...nie la kali pertama aku pinjam dekat org lain selain kat member aku yuyu 1 opis...tp yuyu dah stop kejap beli novel cintan cintu nie..dia beli nobel engeris lak....aku lak tk berapa nak terro .....hehehehehe.....




k




k




k



sambungan.....


novel nie...syok arrr..baca tu psal aku nk habiskan cept nk tau kesudahan apa terjadi n kirin n zaim.......


la tq ilah....


aku kan nk review byk2 pun...just gitu2 jer...sebb karang aku byk lak tulis ..panjang2....muak lak org nak bca blog aku nie.....hehehehehehe...lg 1 sebb (mls)kehkehkehkeh.......yg pasti yer..aku suke.....n dah hbis baca pun...nnti nk pulangkan la kat tuan yer.....

2 comments:

Iela Fazielah said...

mmg novel ni best sgt.. lg pun sbb nipis..kejap je bc kan

* NaNa* said...

ahh itu ler..w/pun nipis tp best...nk pulangkan nie.. semlm tk smpat nk hantar g tarawih..

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker