8.25.2011

Plan lain jdi lain...

Hari rabu..yer hal....dlm aku dok pening2 pk pk nak berbuka kat mana.....ada member sajeskan kat Sekincan Ikan Bakar...aku pun pernah dengan tmpt tu jugak..kira glamor la...sebb pernah masuk TV kan..so aku ternampak restoran tu yg berdekatan dekat dengan JJ balakong....lgi 1 ada yg ckp kat jln reko nk p kajang....kan aper..EN Somi la ajak berbuka kat luar.. nk belanja kata yer...


punya la baik yer plan...konon2 nak p try kat Abdullah Chan bangi..sebb aku tengok restoran nie masuk dlm rancangan Warong Kita...menu2 dia best jer...tp tk lalu yer sebb ni bulan posa....tentu lerrrr ramai kan ........ok la balik konon2 nak p singgah dulu la boking...ada member suh call jerr...last2 tk jdi sebb EN somi balik lambat...




nie ler cth2 menu yg ada kat Restoran Abdullah Chan tu...skit jer nie ...cam menyelerakan jerr.....hemmm..tk per lepas raya nie akan aku g jugak kat sana...


last2 aku bawa anak2 g JJ equin jer la yg berdekatan....G PIZZA ...senang kebetulan ade kosong lak tu... msuk jer la

ambik Menu Set Ramadhan ok jugak best ... set utk 2 org dewasa mkn..mmg kenyang sangat Alhamdulillah.......anak2 tk byk mana pun mkn....tambah deli wings..ais kirm .....



No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker