8.04.2011

yeeee yah.....ngeliat skit....

oohhhhkkkk....dum dum dum.....



dh ckup senaman ala2 kadar..sebb dah lenguh2 kematu dah duduk lama2.....siap dah koje... aku utk tgh nie....hahahaha per lgi nie la ambik kesempatan tulis blog kejap....



tk de gambar..sebb dtg mls aku nie....



nak citer bab ..bulan ramadhan bg aku tahu nie....sebenarnyer... tahu nie pling mlas nk masak...mmg pun nie dah pusa hari ke4 aku main tunjuk2 jer....laki bg duit tiap2 hari suh belanjakan beli pa per pun utk berbuka nnti sahur ker...nasib tk cerewet laki aku yer.....lauk sahur pun aku bli siap2 jugak...tu la mmg tahap mls gila aku nie..jng aku gila udah.....thun nie jer... tau ...tahun2 lepas mmg aku msak byk dr aku membeli..kalu beli pun kuih2 jer..lauk msk beb..........






tu la kan...dulu sebb anak kecik2 lg...nak mkn dia org nyer menu mana nk sama n kita nie yg tua(eh bukan tua dewasa)hehehehe...tp la nie anak2 aku...apa yg kita org mkn ...dia org pun nak sama jugak...






tp aku tk kisah la jnji anak2 aku cukup mkn.....yg abg yer kurang mkn ..tengok menu yg dia suke jer dia mkn...adik ni bedal jer aper yg ade.. tp 2 2 tk mkn pedas........






bila la aku nak msk utk berbuka nie...entah ler...sebb balik keje cam biasa kul 5.00 jugak..ikutkan tu mmg ler sempat pas2 kena ambik iqbal kul 5.30 kalu lebih kena cas OT..sebb bulan pose jer la kalu bulan2 biasa ambik 6.30 last.......aku dah smpi umah dah nk dekat kul 5.25....nk jugak balik umah dulu bersihkan diri.....bru ambik anak2......pas2 dah ambik mls la nk msk.....tk larat ..tu jer alasan...yer la tul pun mmg aku tk larat....kesudahan yer....baik aku relax ...kejap ..sementara ngungu waktu berbuka...nnti pas2 berbuka dah aku nk smbung bat keje2 umah lg...aku jugak.....hemmm..merungut nampak...ye lerr..



smbung..di lain hari.....

2 comments:

Iela Fazielah said...

ok la tu...makanan tunjuk2... cepat dan mudah.. ila tetiba bln posa ni sibuk pulak nak masak.. teerbalik..tp masak sup jelah...nak diet le katakan..haha

* NaNa* said...

entah ler.. belum ade mood nak masak lg bat masa nie... mls jer.. sebb pk nnti tk larat nk g tarawih sama kot...hehehe

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker