8.25.2011

Siap Sudah...

Ahhhhhh Lega yerrrrrr rasaaaaaaaaaaaaaa........


akhir yer siap sudah tampahan Jahit manik aku...tenang skit esok aku dah cuti....leh la bg kat tuan punya baju ri nie....siot jer aku nie..time kat opis leh jahit manik...kehkehkeh...diam2 sudah...lagi pun bukan selalu aku bat...nk raya jer yg ade tmpahan...hehehe..aku kan rajin sangat pun..saja isi masa....
bat yg corak simpel2 ok aku layan..nak yg bagak2 tau bagak2 tu aper..yg sarat2 yg amat besar2 penuh nampak manik2 labuci..aku mls layan...bukan per leceh la ...mau aku nk siap ambik masa 2 minggu....hehehehe.....ye la nak bat kat umah... aku dh tak sanggup dah..asyik dok kena kutip manik berteburan ja....keja 2 hero aku..mula2 dok diam..pas2 tanya mama bat per tu..pas2 tangan pun merayap la...per lg..mula la volum aku pun naik......sekian...yehyehyehyeh kalu tak de aral mlm nie aku n family bertolak balik kg......ooooo balik kg ooooo balik kg......

2 comments:

Iela Fazielah said...

ooo buat manik rupanyer... xpe... biz sambilan kecil2an.... nana...drive carefully ye.. selamat hari raya...n tq 4 sampul raya..

* NaNa* said...

ilah.. bat baju kawan2 opis ja.. tk de la ambik tampahan byak2..mlas..ni sebb kawan2 dok mintak tolong... tolong la jugak kan...tq..apit yg byk drive...kalu apit ngantuk bru tukar..sampul raya tu...untung ada org keje nestle..kalu tk penat nk merayu kat org bank nk mtak smpul raya..

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker