8.11.2011

OMG

kahkahkah.....seperkara nk cita...tdi sapa2 yg ter bca blog aku..psal mybank akaun..abaikan yer.. en somi salah send.. dia nk simpan dlm email sebenar yer... ter send masuk blog aku.... pg nie aku buka blog nak update ...terkejut yerr....mai aiii..sapa lak yg pandai2 update blog aku nie....tup ...tup...hehehehe ni mesti keja en somi......hemmmmm..meti somi aku tak tau nie...terus ler call tanya ..mintak pepastian...


ok lupa kan psal tu... story aku yg lain sebenar nyer...

kes yer semlm ..g keluar la tgh ...rehat.... naik kete aku... member aku tegur...na na nape rodtax na tahun 2011..bulan 7 .....???????

aku pun ye la n confedent yer jawap...ahhkan dah renew ri tu....member ckp bulan julai 2011.. la nie bulan ogos.....

alamakkkkkkkkkkkkk........aku lupa tukar rupayer.....aper yerrr la aku nie... dah awal bat sebenar yer renew bulan 6 lg dah...leh lak lupa nak tukar...simpan dlm dashbord kete..terus ambik letak atas dulu...sebb takut lupa lgi..nk tukr sekrang sebb tengah drive...

hehehehehehehe...lama kan main bawa kete rodtax dah mampus....hahahahaha

pg tdi nk tg keje baru ingat balik..tu pun sebb nampak ......baru tukar ....

No comments:

Daisypath Anniversary Years PicDaisypath Anniversary Years Ticker